Sunday, April 4, 2010

Masuk Hospital



Kasihan kuda Jeep my hubby, penat agaknya selepas 2 bulan keluar masuk hutan. Macam tau-tau aje dah habis kerja dia pun terus masuk hospital, berehatlah sebelum tugas baru menanti,

Tapikan kuda Waja saya pula akan berpindah tangan buat sementara waktu, harap2 tak lamalah kuda Jeep masuk wad sebab saya tak dapat bergerak sendiri.

7 comments:

cikmanggis said...

hehe kesian dia Tun:) alamak jika tak ada kenderaan susah kan..patah kaki

azieazah said...

Berkongsi-kongsi itu sebenarnya seronok Kak...

Zaitun said...

cikmanggis

Memang patah kaki, publik kenderaan banyak tapi dah tak pandai naik takut tersesat.






azieazah

Kadang2 ada masa2nya nak bersendiri lagi pun cara kita jaga kereta lain dari lelaki(my hubby la)

Ibu Sayang said...

Salam..

Tu la kereta ni pun macam kita jugaklah...tak boleh kerja kuat2 sangat. kena bagi time rehat.. sudahnya kita yang susah...

Tapi, ibu pun kalau tak ada kereta memang patah kaki. Nak kesitu ke sini payah wei!!!

Harap2 jeep hubby kak Zai tu cepatlah sembuhnya

Erna said...

sama la kita zai..tak berani nak naik kenderaan awam..bolih naik..tapi nak berteman...

Zaitun said...

Ibu Sayang

W'salam

Mana taknya jalan nak masuk hutan bukannya jalan tar,tanah keras, lopak, bukit dan macam2,memang tenat dibuatnya kita yang duduk dalam kereta pun macam berzikir.





Erna

Dah selalu dimanjakan,sesekali kenalah belajar susah he3...

kakpah said...

salam, haha.. pakai kuda kaki je. senang cerita.