Monday, April 26, 2010

Hadiah Lagi



Hadiah dari anak (Mimi). Tq....Sayang akak.

Pelbagai topik dan isu mengenai pegangan masyarakat, pembangunan minda, ekonomi, hiburan dan seni, politik dan pentadbiran.

12 comments:

Mak Su said...

best dapat buku cenggini, informatif :)

azieazah said...

Wahhh best buku ni.

Anak yg prihatin...

Tirana said...

Best dapat hadiah buku..selamat membaca!

Zaitun said...

Mak Su,

Kak Zai memang suka buku2 motivasi selain novel.Boleh dapat banyak ilmu dan juga boleh perbaiki amalan2 yang diambil mudah.




azieazah

Kak Zai rasa pun begitu,buku macam ni selalunya dapat tambah amalan yang jarang kita amalkan.
Tq...





Tirana,

Memang best boleh tergendala kerja kalau kak Zai dapat buku, asyik sesangat hihihi....

cikmanggis said...

salam zai..bestnya dapat hadiah buku..cm mmg suka baca tulisan ustaz asri ni..eh apa khabar anak zai?harap dah ok

Zaitun said...

cikmanggis

W'salam,

Best juga bukunya,first time baca tulisan ustaz Asri, cm belilah.

Anak alhamdulillah dah sihat.

Ibu Sayang said...

Salam Kak Zai,

Selamat membaca, lepas tu boleh lah share info ya...

Bagus anak Kak Zai bagi hadiah yg boleh menambahkan ilmu

Zaitun said...

Ibu Sayang

W'salam,

Boleh no hal.
kebanyakkan buku yang ada dalam simpanan kak Zai pemberian anak, alhamdulillah anak2 faham hobi kak Zai.

Ku Tak Sempurna said...

you are what you read

.
.


:D


nanti bolehlah review pasal buku ni

silversarina said...

bestnya dapat hadiah buku ...eemmm.. buku ni saya tak de lagi, nak kena cari ni , nampak sedap je .

Zaitun said...

Ku Tak Sempurna

Tq sudi singgah.

Insyaallah,bila dah habis baca.

Zaitun said...

silversarina

Kak Zai baru baca sikit nampak bagus. Ada amalan2 orang kita amalkan bercanggah dengan hukum.
Memang elok untuk dibaca.