Wednesday, May 19, 2010

Bersiaran Kembali

2 hari tumbang...... urat pinggang, kaki, lutut, tangan semuanya tegang dek kepenatan. 2 hari juga tak bersiaran, alhamdulillah hari ni dah sihat seperti biasa, dah boleh buat apa2 saja.

Dalam pada tak sihat siadik minta buat muffin untuk cikgu dan kawan2nya, alhamdulillah dapat buat dengan bantuan siadik dan dapatlah kawan2nya merasa.




ada yang senget

untuk cikgu



untuk kawan2

19 comments:

Kamsiah said...

salam kenal utk tuan rumah

Zaitun said...

Kamsiah

Salam kenal kembali.
Terima kasih sudi singgah.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam Tun,

untung maknya pakar masak...untung cg anak2 tu, sebab dapat makan muffin, tentu sedap!

Cik Yang said...

Salam!!! Bestnyer jadi cikgu anak you!! Boleh saya jadi cikgu nyer, tahun depan dapatlah saya makan muffin.. sodap. p/s Salam, tak dah ler ikut suami main golf ajer... dah pencen baru dapat ikut jalan2 dulu sibuk ajer!!!
May 19, 2010 12:00 PM

Zaitun said...

Hajah Zainab bt Abdullah

Salam kak hajah,

Bukannya pakar suka mencuba. Selain dari cenderamata, anak nak bagi cikgu dia makan makanan kegemarannya tak tahulah samada suka ke tak.

Zaitun said...

Cik Yang

Salam kak Yang,

Sila,sila suka saya kalau anak saya dapat cikgu veteren dah pasti ilmunya penuh didada.

Makcik saya pun selalu melancung bila dah pencen pernah masuk tv3 kalau tak silap segmen warga emas yang suka melancung, macam tulah....

Tirana said...

Wow..yummy..sedapnya muffin. Kalau dekat boleh minta sikit...hehehe..muka tembok betulla..

Ibu Sayang said...

Salam Kak Zai,

Patut sejak tadi ada bau muffin je...tak mengalir sampai Kemaman ke??

CikguZue said...

yum yum...nak jadi cikgu adik boleh tak?

fa*atip said...

ha ah le, patutnya hantar la jugak kat cikgu cikgi kat siniiiiii....hehehe

sakit2 badan dah okay ke?

azieazah said...

Wahh best kan? Hadiah untuk guru buat sendiri kuih macam tu...

xiiinam said...

Akak dah sihat betul ke?

kakpah said...

salam tun. macamana tak tumbang dan urat tegang... tu banyaknya projek....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Kenal dan Ziarah.

Semoga ceria selalu.

Zaitun said...

Tirana

Boleh, kalau jauh pun kak Zai boleh bagi tapi kenalah ada temujanji hehehe...




Ibu Sayang

Salam,

Insyaallah kalau kak Zai gi Kemaman bolehlah bawa sebagai buah tangan.






Cikgu Zue

Sudike cikgu mengajar anak kak Zai? siadik memang suka rasuah cikgu yang dia sayang.Kalau pergi mana2 mesti ada yang dia belikan sebagai cenderamata.

Zaitun said...

fa*atip

Cikgu dan cikgi Kemaman pun teringin juga, ok kak Zai hantar melalui post laju atau pun Air Asia boleh?
Dah ok dah.






xiiinam

Alhamdulillah dah sihat, cuma sakit2 badan aje.






kakpah

Salam kakpah,

Anak dah minta terpaksalah buat tak sampai hati pula menghampakan dia sebab nak bagi kat cikgu kesayangannya.

Zaitun said...

azieazah

Selalu kalau nak bagi hadiah kak Zai beli aje tapi kali ni siadik minta buatkan muffin untuk cikgu dia.






a.z.r.i.n.a.03.07

Salam kenal kembali.
Terima kasih sudi singgah.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

terima kasih jugak sbb folo dan singgah ye..

Zaitun said...

a.z.r.i.n.a.03.07

Terima kasih kembali.