Thursday, January 28, 2010

Alhamdulillah Dan Terima Kasih

Alhamdulillah berkat doa keluarga, kawan2 bloggers dan kawan2 diluar sana tangan saya dah pulih seperti sediakala. Syukur Allah masih berikan saya kesihatan yang baik dan dapat menjalankan tugas seperti biasa. Saya tak pernah mengalami sakit tangan yang sebegini rupa dan semua yang biasa dilakukan sendiri tak dapat dilaksanakan gara2 sebelah tangan yang sakit. Beruntungnya kita yang punya cukup sifat kalau nak dibandingkan dengan yang kurang bernasib baik. Terdetik difikiran saya Allah jadikan apa saja berpasang2an adalah untuk kebaikkan umatnya. Oleh itu diharap kita dapat memelihara apa yang dah dianugerahkan Allah kepada kita.....

Terima kasih semua...

10 comments:

azieazah said...

Alhamdulillah syukur... pasni dah boleh ler masak sedap-sedap kan? :D

Ibu n Abah said...

kak zai,
dah check darah?..dah confirm gout?..sure doktor ada bagi ubat kan...

Sue @ Nenie said...

Salam...
Alhamdulillah..suke dengar akak dah beransur sihat...

Zaitun said...

azieazah

Syukur,itulah perkataan yang tepat kak zai boleh katakan.InsyaAllah kak Zai dah boleh buat semua kerja berkat doa azie.T.kasih banyak2..

Zaitun said...

Ibu n Abah


Belum,doktor suruh datang minggu depan.Harap2 kak Zai dijauhkan dari penyakit tu.Doktor ada bekalkan ubat. T.kasih

Zaitun said...

Sue @ Nenie


W'salam
Terima kasih doakan kesihatan kak zai.Sue juga jaga diri ya.

Abdul Munir Sanusi said...

Betul. Cuma saya nak tambah satu lagi auntie. Kadang-kadang menerima ujian pun kita boleh bersyukur kerana kita dapat ujian jadi Tuhan sudah mengurangkan dosa-dosa kita.


Bukankah kita patut bersyukur atas ujian itu?

tajnur said...

Salam!
AlHamdulillah syukurlah kepada Allah Swt buat masa ni, tapi dr segi kesihatan itu simtom sementara saja. Apa yg dikhuatiri, asid urik membeku (crystallised) dan mengumpul di kali yg boleh terasa spt dicucuk jarum. Buat masa ni, biarlah pengambilan protein lebih berunsurkan tanaman dan lebihkan sayur. Semoga sihat2 selalu..

Zaitun said...

Abdul Munir Sanusi


Ya kadang2 kita sebagai manusia alpa pada sesuatu perkara bila ujian datang dapat mengingatkan kita kembali kejalan yang diredhai.

Zaitun said...

tajnur


W'salam

InsyaAllah,atas peringatan sdr.tajnur.Amalan makan banyak sayur dan buah2an memang elok dari segi kesihatan.Terima kasih atas doa.