Monday, August 3, 2009

Ikea

Semalam untuk breakfast, saya buat mini murtabak [ceduk dari blog ummi] dan lepas tu ajak my hubby pergi Ikea.Memandangkan dah tengahari, lebih baik pergi selepas lunch. Sekali lagi resipi dari ummi , saya masak , pencoh ayam panggang. Memang lazat kalau resipi dari dapur ummi ni .Maaf banyak2 sebab saya tak minta izin darinya. Saya cuma jadi silent reader saja. Ya ampun =p

Dah selesai semuanya barulah saya, my hubby dan 2 anak perempuan saya pergi.Dah agak lama tak kesana, biasalah kalau ke ikea pasti ramai orang. Saya pula kalau kesana, area yang paling saya suka ialah bahagian pinggan mangkuk. Boleh berjam2 kat situ, pilih punya pilih inilah pinggan mangkuk yang saya angkut diatas persetujuan my hubby dan anak2.


Oh ya..Saya nak war2kan sesuatu. Sesiapa yang nak pergi ke ikea jangan lupa bawa plastik sendiri kerana ikea tidak lagi membekalkan plastik sekiranya anda membeli baranganya. Anda harus membayar 20sen untuk satu plastik. Dah kaya lagi kedekut :( Tapi bila difikirkan kebaikkannya elok juga, ia boleh mengurangkan pencemaran alam sekitar.

Sampai disini sahaja kisah weekend saya. Jumpa di lain n3..

No comments: