Saturday, March 20, 2010

All In 1

N3 ni sepatutnya dah publish tapi disebabkan ada hal yang tak dapat dielakkan lepas tu saya pula tak sihat, kiranya cerita dah basilah cuma nak buat ingatan masa akan datang.

Inilah baby Linda yang pernah saya masukkan dalam n3 yang lepas, namanya Nur'ain Syafika. Saya panggil baby segera sebab dia tak bagi signal pada mama dia bila nak keluar.


Masa pergi ikut hubby ke Bandar Muadzam Shah, hari Ahadnya sempat pergi ke Kuantan sekejap menghadiri perkahwinan anak kawan.Tahniah buat kak Yang sebab semua anak2 dah berkeluarga.


kawan2 yg datang dari Kl, saya yang paling rendah dan kak yang (Nur'ain) pakai jubah silver.

Saya beli juice ni di PKNS Shah Alam, teringin nak minum bila saya terbaca blog Nurazah8 tapi tak tahu sama ke tidak sebab botol yang saya beli besar manakala Nurazah botol kecil. Menurutnya juice ni dia minum ketika dia di Mekah.

Hari Jumaat pergi tengok wayang ( Alice In Wonderland) dengan adik lepas tu shopping beli entah apa2...

3 comments:

Ibu Sayang said...

Salam Kak Zaitun...

First time nak tinggal tapak kat sini.

Kat mana boleh dapat jus tu..rasa teringin jugak masa terbaca entri nurazzah8 dulu. Masa gi Bangi baru ni try cari tp x tau mana ada. Rasa rindu gak coz masa di Mekah dulu hari2 minum.

Zaitun said...

Ibu Sayang.

W'salam,

Terima kasih sudi singgah.

Kak zai jumpa kat booth PKNS Shah Alam tapi tak tahulah serupa ke tidak.

Abdul Munir Sanusi said...

Jus Rani memang kegemaran saya Auntie. Wujud dinegara Jordan ni. Harga RM5 satu botol. Jus dia memang pekat mentekedarah. Agak-agak dekat PKNS berapa herge nyeh?