Monday, July 27, 2009

Supplement

Salam....,
ari ni terasa letih sangat.....semalam buat gardening , tak banyak mana pun tapi badan rasa sakit2 . Dok fikir2 apa sebabnya...makan sudah., minum pun sudah apa lagi yang tak kena.

Semasa nak ambil pen diatas rak terpandanglah benda ni ....oh ya, baru teringat sudah beberapa hari tidak diambil.Selain dari ubat darah tinggi yang wajib diambil tiap2 hari, saya juga mengamalkan pengambilan supplement. Umur pun dah meningkat tambahan pula sekarang banyak sangat fast food, kenalah berhati2.Dah lama juga saya mengamalkan vitamin ni terasa pula keserasiannya .Pernah juga cuba brand lain tapi vitamin yang saya amalkan lebih mujarab.Contohnya, kalau saya kena selsema, pagi saya ambil vitamin C, petang dah clear.

Mungkin lain orang, lain keserasiannya.Tapi kalau nak mencuba apa salahnya.

No comments: